Jumaat, 17 April 2009

Seminar Perniagaan Internet Terlaris Di Malaysia.



Anda sedang mencari peluang-peluang buat duit dengan Internet???
Saya rasa anda telah berada di tempat yang betul3 betul punya...
Sememangnya peluang buat duit dengan internet ini sangat luas peluangnya,namun begitu anda harus tahu langkah demi langkah untuk menceburkan diri dalam bidang ini...


"Kami Bukan Seorang Jurujual Dengan Ayat Yang Manis!"

Mungkin anda mengenali mereka, mungkin tidak.

Mungkin anda pernah melihat wajah mereka, mungkin juga tidak.

SaifulSham Consultants diasaskan oleh dua usahawan internet muda yang berjaya hasil dari 100% keuntungan empayar perniagaan internet mereka sendiri.

Mereka berdua menceburi perniagaan internet sejurus selepas tamat peperiksaan SPM pada tahun 2003. Selepas mencatat keputusan cemerlang dalam SPM, merekamenuntut di Universiti Teknologi Petronas (UTP) dengan tajaan penuh dari Petronas sehinggalah hari ini.

Ketika awal pembabitan mereka dalam perniagaan internet, mereka sekadar suka-suka untuk memulakan perniagaan menjual gajet elektronik terpakai dan pakaian di Lelong.com.my.


Uniknya, mereka mendapatkan bekalan stok gajet elektronik dari Amerika dan dijual kembali di pasaran Malaysia. Selepas mendapat sambutan yang menggalakkan, mereka mula beralih untuk menumpukan penjualan produk di laman web.

Sehingga hari ini, sejumlah 80 peratus pelanggan laman web mereka datang dari Amerika Syarikat, Kanada, Sepanyol dan Jerman.

Antara laman web perniagaan mereka yang didedahkan kepada umum adalah KingFuelSaver.com, PlanesPlanet.com, dan ECommerceMastery.com.

Kesemua laman web ini adalah entiti perniagaan mereka, kesemua adalah bukti bahawa mereka adalah pakar dalam PENJUALAN PRODUK dan PERKHIDMATAN di internet.

Kenapa?

Kerana jenama SaifulSham Consultants (atau lebih dikenali dengan SaifulSham) adalah antara jenama paling kredibel dan dipercayai dalam industri perniagaan internet Malaysia.

Kerana mereka bukan sahaja mempunyai track record yang telah terbukti (berkali-kali) dalam melatih orang "biasa" menjadi usahawan internet luar biasa yang berjaya (bukan sekadar mempunyai website) dengan capaian pelanggan dari seluruh dunia, tetapi mereka juga membangunkan empayar perniagaan mereka sendiri pada masa yang sama!

Kerana kejayaan mereka di usia muda, institusi-institusi pengajian tinggi awam dan swasta berebut-berebut menjemput mereka untuk memberikan talk kepada pelajar-pelajar IPT-IPT tersebut supaya lebih ramai usahawan internet muda tempatan dapat dihasilkan dan mengurangkan masalah graduan menganggur.
Memikirkan bahawa kepakaran yang dimiliki mereka dapat dimanfaat secara bersama, Team SaifulSham telah menulis sebuah buku mengenai perniagaan internet iaitu, "Rahsia Buat Duit Dengan Internet" yang diterbitkan pada bulan Mac 2006.

Buku yang diterbitkan oleh PTS Publication Sdn. Bhd (Publishing House Non-Fiction terbesar di Malaysia) dan buku mereka dilancarkan oleh Dato Abd Rahman Maidin (Presiden Dewan Perniagaan Melayu Malaysia) telah dijual seperti pisang goreng panas dikedai-kedai buku besar di seluruh Malaysia, Brunei dan Singapura.

Buku ini telah mendapat respons sangat baik dan telah membantu ribuan pembaca mengenali perniagaan internet dan memulakan laman web sendiri. Bahkan, sebuah universiti tempatan telah mengambil buku ini sebagai reference text dalam pengajaran kursus ECommerce universiti tersebut.

Secara tidak langsung, Team SaifulSham telah dinobatkan sebagai satu-satunya penulis buku bisnes termuda di Malaysia yang meraih title "Best-Seller", iaitu pada usia 21 tahun.

Berdaftar dibawah entiti perniagaan, SaifulSham Consultants, syarikat mereka telah meraih pengiktirafan bukan sahaja dikalangan usahawan internet tersohor di Malaysia, tetapi juga pakar kewangan dan perniagaan luar negara.

Mereka telah disenaraikan oleh Gobala Krishnan sebagai salah seorang pencetus revolusi perniagaan internet Malaysia (TheMalaysianRevolution.com) dan juga diberi penghormatan oleh Patric Chan (www.YouChanDoIt.com), jutawan internet low-profile Malaysia untuk ditemuramah secara live buat pertama kalinya oleh rakyat Malaysia sendiri.



Hari ini, Team SaifulSham telah jauh ke hadapan. Mereka telah mempunyai pejabat rasmi dan staff mereka tersendiri. Portal utama mereka, SaifulSham.com telah dinobatkan antara 50 Blog Paling Berpengaruh di Malaysia, sebaris dengan blog-blog selebriti dan ahli politik terkenal tanah air.

Apa yang penting, Team SaifulSham bermula dari KOSONG pada tahun 2003. Mereka telah melalui pengalaman secara praktis, mereka tahu apa yang diperlukan oleh seseorang newbie seperti anda. Jangan lepaskan peluang untuk memuat turun ilmu mereka.



Jadi tunggu apa lagi????klik disini untuk keterangan lebih lanjut...

Ikhlas,

Jonarry Bin Jainin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan