Khamis, 9 April 2009

ikhlas ke tak ikhlas....




Abu: Man...tolong balas sms awek saya nie...saya malas nak taip..

Man: Nak kata apa Abu..???

Abu: Terserah Man lah nak kata apa...

Man: ok,,,,saya balas ayat power ye Abu...

Abu: semestinya Man...


Melihat kepada situasi diatas,sejauh manakah keikhlasan kekasih hati anda pada anda???
Saya pernah bertanyakan dengan kawan-kawan yang juga melakukan perbuatan yang sama..
Adakah awak benar-benar sayangkan si dia atau sekadar hiburan???
Saya sayangkan dia lebih daripada apapun...Saya merasa pelik sebenarnya bila mendengar jawapannya kerana,sekiranya dia benar-benar sayangkan si dia lebih dari apapun takkanlah bagi member balas sms dari si dia???tak logik...
Pada pandangan anda,adakah cara seperti ini yang dikatakan ikhlas???
Tentunya ada komen masing-masing untuk menjelaskannya bukan....Saya alu-alukan Komen anda sebagai panduan kita bersama ok.....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan